Trainingsschema Heist-op-den-Berg

Maak je al een tijdje geen progressie meer en heeft een gym geen geheimen meer voor jou en roepen oefening zoals een romanian deadlift, close grip bench press of pin squats geen vraagtekens op???

Dan ben jij vast gebaat bij een programma op jouw maat geschreven.

Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Bepaal jouw doel:
    • gewichtsverlies en/of conditie (voldoende voor het uitschrijven van een programma)
    • Kracht: zie stap 2 en verder
  2. Wat wil je verbeteren: Squat, Bench Press, Deadlift of alle 3 (*)
  3. Geef ons zo accuraat mogelijk jouw beste prestaties op Squat, Bench, Deadlift
    • Ofwel gewicht x aantal reps
    • Ofwel indien gekend: werkelijke one rep max (**)
  4. Bepaal de duurtijd van jouw schema: min. 4, max. 12 weken
  5. Bepaal jouw streefdoel per lift (onrealistische doelen worden bijgestuurd)
  6. Hoeveel trainingssessies kunnen er maximaal per week gepland worden?
  7. Na ontvangst van betaling, wordt een programma binnen de afgesproken termijn opgesteld en aan jou bezorgd

Vraag een schema aan

(*) Het wordt geadviseerd om minstens één sessie personal training te nemen om de techniek te optimaliseren voor deze 3 lifts alvorens met een programma aan de slag te gaan
(**) Indien maximale prestatie niet gekend kan deze tijdens een personal training sessie bepaald worden